Support Service

Få ekstern IT-support fra et hold af dedikerede specialister

IT kan være en kilde til problemer og bekymringer, der går ud over medarbejdernes arbejdsglæde på enhver arbejdsplads. I en digital tidsalder, hvor meget af arbejdet foregår via diverse IT-systemer, er det til stor gene, når tingene ikke fungerer perfekt. Derfor er der ofte brug for IT-support, der kan få hjulene til at køre effektivt igen.

Vores erfarne IT-supportere sidder klar til at hjælpe jer

Afhængigt af virksomhedens størrelse kan det dog være temmelig bekosteligt at have en helt IT-afdeling internt, der altid kan tage sig hurtigt af de IT-udfordringer, der opstår fra tid til anden. Dog behøver løsningen måske heller ikke at være så dyr, som du måske tror. For hos Miit kan vi tilbyde at varetage jeres virksomheds IT-support som en remote support, der tager udgangspunkt i jeres specifikke behov.

Relevant IT-service og rådgivning gennem et single point of contact

Gennem en fast IT-supportaftale med Miit kan du forvente et kontinuerligt højt serviceniveau. Faktisk hører vi fra de fleste af vores kunder, at det er som at have sin egen IT-afdeling, der er placeret et andet sted. 

Vi er et lille men yderst dedikeret team med base i Nørresundby ved Aalborg, der er klar til at yde effektiv support for dig med det samme, når du skriver eller ringer til os. For vores team består udelukkende af mennesker, der hver især er i stand til at give jer den assistance, I måtte have brug for.

Sådan sikrer vi, at jeres IT-drift altid fungerer efter hensigten

Selv om vi ikke deler lokation med jer, kan vi sagtens yde effektiv IT-support, når I har brug for det, som en helt almindelig service desk-løsning. Mange udfordringer kan løses via et hurtigt telefonopkald eller en e-mail. Er det imidlertid IT-udfordringer, som er mere komplekse, er vores IT-team klar til at løse alle jeres udfordringer via fjernsupport med adgang til den enkelte medarbejders computer. På den måde kan vi hurtigt bruge vores erfaring og ekspertise i at løse selv de IT-problemer, der kræver en dybtgående indsigt.

Bliv hurtigt kørende, når jeres behov pludselig ændrer sig

Ændrer dit behov for en given IT-løsning, kan vi også hjælpe dig på ganske kort tid. Det gælder for eksempel, hvis I får en ny kollega, som skal have adgang til virksomhedens systemer, og der skal oprettes nye licenser til de digitale værktøjer I bruger. Også det er vi i stand til at klare remote gennem cloud-løsningen.

Vi kan sørge for, at hele jeres IT-system kører som smurt

Ved at outsource jeres IT-support og driften af jeres setup sørger vi for, at alle opdateringer på de anvendte programmer bliver rullet ud på alle computere. Det er med til at løfte effektiviteten og sikkerheden i hele systemet. Alt det sker til en fast aftalt pris, der passer til virksomhedens størrelse og antallet af medarbejdere, I har ansat. Det er især en stor fordel for små og mellemstore virksomheder, der ikke ønsker at bruge ressourcer og et større budget på at have IT-specialister internt.

Få skræddersyet jeres It-support samt software og hardware, så det giver bedst mening for jeres forretning

Som en tæt IT-samarbejdspartner tager vi ansvar for, at også jeres virksomhed har det bedste setup, som passer 100 % til medarbejderne og de opgaver, der ligger i jeres kerneforretning. På den måde yder vi ikke bare IT-support på jeres eksisterende setup – men sætter også en ære i at pege på det IT-udstyr og de værktøjer, som vil være optimale for, at I kan være den størst mulige succes i jeres daglige arbejde.

Som jeres leverandør tager vi ansvar for kvaliteten af jeres IT-setup

Som en tæt IT-samarbejdspartner tager vi ansvar for, at også jeres virksomhed har det bedste setup, som passer 100 % til medarbejderne og de opgaver, der ligger i jeres kerneforretning. På den måde yder vi ikke bare IT-support på jeres eksisterende setup – men sætter også en ære i at pege på det IT-udstyr og de værktøjer, som vil være optimale for, at I kan være den størst mulige succes i jeres daglige arbejde.

Prioritér sikkerheden ved at outsource driften af din løsning til os

Vi kan desuden sikre, at der tages backup af jeres vigtige filer på jeres server. Det sker – til manges overraskelse – ikke pr. automatik gennem Microsoft 365, som rigtig mange danske virksomheder bruger. Det er naturligvis ikke hensigtsmæssigt ikke at have backup, hvis forretningens fortsatte succes afhænger af at have adgang til alle historiske data. Og det er ofte ikke noget, der kan løses gennem almindelig IT-support, når først skaden er sket. Men det er blot endnu én blandt mange ting, vi kan hjælpe jer med at løse.

Læs mere om, hvordan vi kan løfte jeres IT-sikkerhed

Få mere at vide om, hvordan vi kan løse jeres IT-problemer

Vores IT-ydelser bygges altid op om den enkelte kundes specifikke behov. Vi har de kompetencer, der skal til for at sikre en effektiv problemløsning samt løbende vedligeholdelse og administration af nogle af jeres vigtigste arbejdsredskaber online. 

Derfor håber vi, at I har lyst til at tale med os om mulighederne, der er oplagte for netop jeres virksomhed. For os er den tætte relation en forudsætning for jeres tilfredshed. Derfor tager vi os gerne tid til at finde ud af, om der kan være grundlag for et godt samarbejde mellem os. Det kan enten være via et onlinemøde eller et fysisk besøg. 

I er naturligvis også meget velkomne til at tage den indledende dialog med os over telefonen. Så udfyld kontaktformularen nedenfor – så tager vi kontakt til jer hurtigst muligt. Det kan meget vel være det første skridt på vejen til, at I får relevant IT-support i jeres virksomhed.

Kontakt

Telefonnummer: 7070 1570
Kontakt email: hej@miit.dk
Support mail: support@miit.dk

Det betyder faktisk noget for os at arbejde sammen med jer.
Derfor besøger vi jer gerne, så vi lærer hinanden at kende.

Send os en besked